Blog

24/02/2021

On Viure i l’aposta pel talent del país

És sabut que les grans capitals acumulen gent, talent i recursos. Però, quan es tracta de la creativitat, pot sorgir d'on menys t'ho esperes. I les agències locals, d'un indret discret i allunyat del brogit d'una gran metròpolis, poden aportar una frescor difícil de trobar a les ciutats. Per això, davant la necessitat d'un nou espot promocional, On Viure no ha dubtat a apostar per la creativitat del talent andorrà.

 

 

"Volíem buscar un format fresc i original que ens permetés diferenciar-nos de la resta del sector immobiliari, i per fer-ho teníem clar que havíem d'apostar per les empreses del país", afirma Jordi Ribó, CEO d'On Viure, el qual assegura que els emprenedors locals acostumen a viure més a prop de la gent i, per tant, coneixen millor els mercats locals, entenen els consumidors i són capaços de parlar-los en un llenguatge entenedor amb què s’identifiquen.

 

D'altra banda, On Viure també creu que optar pel talent del país implica un treball col·laboratiu que aporta valor afegit al producte final. És el cas d'aquest projecte, en el qual cinc empreses i emprenedors d'Andorra especialitzats en diferents àmbits de la comunicació han unit esforços.

 

 

Agència Comando

Aquesta petita agència especialitzada en la creació de continguts ha estat l'encarregada de coordinar el projecte i elaborar un guió centrat en els punts forts de la immobiliària. "A l’agència celebrem la iniciativa darrere d'aquesta mena de projectes col·laboratius, en els quals veus multiplicat el teu potencial i en què, de la suma del coneixement i l’experiència dels diferents oficis implicats, millora la qualitat del producte final", ha comentat la codirectora de Comando, Stefanie Ruano.

 

www.agenciacomando.com 

 

Xavi Casals

El reconegut il·lustrador andorrà Xavi Casals ha estat el responsable de transformar les paraules en dibuixos i s'ha mostrat entusiasmat de veure les noves oportunitats que li procura el treball en equip: "És la primera vegada que he participat en un projecte col·laboratiu d'aquestes característiques". En aquest sentit, Casals ha fet un balanç positiu de l'experiència.

 

www.xavicasals.com 

 

Cítric

La productora audiovisual Cítric ha donat forma i vida al missatge gràcies a l'enginy del seu equip tècnic, que ha agraït la participació en el projecte així com la visió del client. "L'aposta per les empreses del país ajuda a professionalitzar el sector de la comunicació", ha explicat el realitzador i fotògraf de l'empresa, Èric Rossell.

 

www.citric.tv 

 

Yasmina Canedo

Ha posat veu al projecte alhora que també ha celebrat l'aposta de la immobiliària pels professionals del país: "Donar visibilitat al talent de casa esdevé un aparador per als sectors implicats en el projecte, permet posar-los en contacte i crear una xarxa de col·laboradors de diversos àmbits per a iniciatives futures", ha comentat la periodista i locutora, que també ha afegit que l'aposta pel talent local és especialment necessària en el moment econòmic actual.

 

Eric Arajol

Finalment, i en la mateixa línia, el responsable del so del nou espot publicitari d'On Viure ha reconegut que, tot i que la tendència comença a revertir-se, cal més confiança en el professional local, ja que "coneix millor la idiosincràsia del context i això és un avantatge a l'hora d'executar projectes que necessiten expressar la cultura d'un indret".

 

 

Amb la professionalitat d'Andorra, On Viure ha estrenat recentment a les seves xarxes socials un espot genuí i proper que permet arribar al públic objectiu de manera més directa i efectiva.

Descobreix ON viure, en un clic!